Avon únor 2015

Ráda bych se s vámi podělila o první nákupy pro blog. Po dlouhé době jsem se rozhodla pro objednávku Avonu a musím říct, že co jsem některé výrobky už zkusila, tak nejsou vůbec špatné. 

V balíčku jsem měla šampon a kondicioner pro objem vlasů, na který jsem opravdu zvědavá. Mám hodně jemné vlasy, kterým objem chybí, ale přitom mám i dost zničené konečky, tak snad tyto výrobky nenapáchají víc škody než užitku. Další věcí je Zpevňující tělový peeling s výtažky z kávy, tělový peeling už jsem potřebovala a jestli i trošku pleť zpevní (v což upřímně moc nedoufám), tak to bude jen plus. Z dekorativní kosmetiky jsem objednala Pudrový make-up, který se zdá být zatím velmi dobrý, Tužku na obočí ze které jsem nadšená, nemaže se a má skvělý studený tmavě šedý odstín, Oční stíny Quatro v odstínu Urban Skyline, které mají velmi slušnou pigmentaci i výdrž a poslední věcí je Lak na nehty s gelovým vzhledem v odstínu Fire Cracker, který jsem ještě nezkusila, ale jsem na něj velmi zvědavá. 

Výrobky budu testovat a určitě se objeví v recenzích kosmetiky :)