HUBNUTÍ PO PORODU

Jako většina budoucích maminek jsem se snažila celé těhotenství nepřibrat příliš mnoho kil, bohužel chutě na sladké byly silnější než já a za celé těhotenství jsem přibrala 17 kg, takže jakmile se Izabelka narodila, začala jsem se těšit, až skončí šestinedělí a já se budu moct vrhnout na shazování poporodních kil, samozřejmě, že kvůli kojení není možné držet diety a je potřeba hubnout pohybem.

 Začala jsem tedy hned v šestinedělí s pravidelnými procházkami s kočárkem a snažila se dodržovat vzdálenost 4-5 km za jednu procházku. Jako pomocníka jsem si stáhla do mobilu aplikaci Runtastic, která vám pomocí GPS zaznamenává kilometry, které ujdete. Dá se nastavit i jiný sport, jako například běh. Runtastic zaznamenává také historii, kde se můžete podívat, jak jste byli pilní :) a zobrazuje se i mapa, kde jste na procházce byli. Při prováděné aktivitě se zobrazuje rychlost, kterou jdete, čas který jste aktivitou už strávili a spálené kalorie.

 

Jakmile skončilo šestinedělí, začala jsem vymýšlet, jaký sport začnu dělat a hlavně kdy se to bude nejvíc hodit. Nejdřív jsem přemýšlela nad pole dance, ale odradilo mě pravidelné docházení ve večerních hodinách (kdy Izi už spí) a hlavně jsem si říkala, že by to pro ochablé tělo po těhotenství byla příliš velká zátěž. Začala jsem tedy cvičit doma, abych tělo pomalu posílila mírnější zátěží. Nejdřív jsem klasicky posilovala břišní svaly a ostatní problémové partie, ale poté mi jedna maminka doporučila aplikace od Passion 4 profession - verzi ABS (cviky na břicho) a BUTT (cviky na zadek a stehna). Podle obou aplikací cvičím měsíc a výsledky jsou skutečně znát. Najdete v nich tréninkový plán, ve kterém jsou tři levly (každý na 4 týdny) a přesný rozpis, které dny cviky dělat. 

Všechny tři aplikace jsou ke stažení zdarma. Cvičení nezabere tolik času a výsledky jsou opravdu znát, tři měsíce po porod jsem kilo pod svou váhou před otěhotněním, samozřejmě díky každodenním procházkám a pravidelnému cvičení a také běhaní kolem miminka a domácnosti. Snažím se i dodržovat zdraví jídelníček, vyřadila jsem pečivo a vyhýbám se sladkostem, i když občas také podlehnu :). Velký podíl na hubnutí má samozřejmě i kojení. Díky tomu všemu, se vejdu do džínů, které jsem nosila před těhotenstvím. Samozřejmě je pořád co zpevňovat a vylepšovat, ale myslím, že s pevnou vůlí budu moct v létě opět do plavek :)