nákup + recence World of Beauty and Spa březen 2016

Ano ano, stydím se, ale už se polepším a budu články přidávat častěji. Už je to víc jak měsíc, co jsem byla na veletrhu kosmetiky World of Beauty and Spa, kde jsem tentokrát tolik neutrácela, ale nějakou tu radost jsem si udělala. Vše už používám, tak vám rovnou ke všemu napíšu i krátkou recenzi :) 

Začnu tedy z leva maskou od Kallos s Placentou,  tato litrová maska vyšla jen na 60kč, ale za tu cenu je to hodně muziky, už mám druhé balení a určitě se k ní budu zase vracet. Srovnala bych jí s klasickou Wonder maskou. Vlasy vyživí, jsou lesklé a neztrácí objem. Ve stánku s Freeman kosmetikou jsem trochu řádila a pořídila jsem si dva tělové peelingy (dohromady v akci za 100kč), které oba krásně voní a pokožka je po nich i krásně vyživená, obsahují totiž oleje, takže se po nich nemusíte už mazat krémem. Další je maska s diamantovým prachem, která se klasicky nanese, nechá působit a při smívání funguje jako jemňoučký peeling, je vyloženě čistící, takže pleť je po ní krásně osvěžená a čistá. Ve stejném stánku měli  set od neznámé značky, kde byla toaletní voda, máslo na tělo a sprchový gel, který jsem koupila jen kvůli vůni, bohužel hezky voní jen toaletka, ostatní mi nevoní vůbec. A výdrž vůně je tedy nulová a z počátku velmi ale velmi alkoholová, ale na osvěžení na doma je to fajn :) celé stálo asi 120 Kč (co bych chtěla že :) ). Od eshopu zdrví-krása se kterým spolupracuji a jejichž stánek jsem také navštívila jsem dostala odličovač očí Oligodermie, který mi bohužel vůbec nevyhovuje, v očích neštípe, ale odličuje se mi s ním opravdu špatně. Doufala jsem, že to s ním půjde jako po másle díky oleji, který tedy oční okolí opravdu hezky vyživí, ale s očním makeupem to téměř nehne. Trio Makeup Revolution, jsem si koupila do taštičky na plavaní na které chodím s malou, je to pro mě levný produkt u kterého se nebudu bát, že mi spadne nebo bouchnu s taškou. Mám ho jako multilíčidlo, takže stíny, tvářenky, rozjasňovač, za mě na toto perfektní :). Krémy od Ryoru a to Hydratační krém s 24h  účinkem který používám na den, obsahuje spf 15, krásně se vsákne a opravdu hydratuje a zjemní. A druhý je Výživný krém s měsíčkovým olejem, který mám na noc, ten je hutnější a mastnější, krásně voní a hezky vyživuje. Poslední mini věc je kartáček na obočí, který jsem už opravdu potřebovala nový, je úplně obyč a stál asi 20 Kč, ale svůj účel plní. 

Tak to je vše a příští týden se chystám i do Holešovic na World of beauty kam už se moc těším a na který jsem také dostala lístky už od jednou zmíněného eshopu www.zdravi-krasa.cz  :). Tak se mějte hezky a brzy ahoj :)