RYOR Anti-aging maska s kaviárem

Dnes bych vám ráda představila tuto pleťovou masku Ryor Professional Anti-aging s kaviárem, kterou jsem dostala k recenzi z eshopu   www.zdravi-krasa.cz.   Maska mě opravdu nadchla a nenašla jsem nic, co bych jí mohla vytknout. Balení je krásné a jednoduché, moc mi vyhovuje i pumpička, kterou má. Vůně je luxusní, ale ne příliš silná. Toto jsou ale samozřejmě už jen bonusy, protože nejdůležitější je samozřejmě obsah. Samotná maska je po nanesení osvěžující, na pleti nepne ani nepálí a pleť je po ní jak napitá, vypnutá, jemná a rozzářená a to i druhý den. Mám pocit, že mi pomáhá i s akné, které mě sem tam trápí, jelikož sem den po aplikaci měla pupínky téměř pryč. Za mě tedy rozhodně doporučuji

Popis od výrobce je: Lehká, regenerační maska s anti-aging účinkem obsahuje vysoké procento extraktů z mořských řas a kaviáru. Maska ovlivňuje hydrataci pokožky, dodává jí pevnost a pružnost, zjemňuje vrásky a omezuje jejich vznik.