Spotřebováno červen 2015

Je tu další spotřebováno, tak jdeme rovnou na něj. Noční pleťový krém Cien Q10 byl celkem fajn, stojí pár kaček a v d-testu vyhrál jeho denní kolega nad mnohem dražšími krémy. Jediné co bych mu vytkla, je delší doba než se vsákne do pleti. Nejspíš budu ještě pořizovat hlavně kvůli jeho cenně asi 70kč. Balea peeling na tělo byl ze soli, což mě pokožku dráždí a pálí a na můj vkus byl až moc hrubý. Ani olej v něm neudělal žádné zázraky, jediné plus je asi jen příjemná vůně lemongrass . Sprcháč Dove je báječný, miluju všechny sprchové gely této značky, řekla bych, že jsou nejlepší co seženete v drogerii co se týče hydratace. Pěna na obličej Balea je perfektní, krásně pleť odlíčí a vyčistí. Více o ní zde. Loreal Mythic olej na vlasy mě úplně nenadchnul, je to takovej průměr, příjemně voní a vydrží vám dlouho. Čekala jsem od něj ale víc. Avon Planet Spa zpevňující peeling byl asi nejlepší peeling co jsem kdy vyzkoušela, vyhovovala mi hrubost i konzistence. Nezpevňoval, ale to jsem od něj ani nečekala. Určitě se u mě v koupelně ještě někdy objeví. Avon Anew Vital BB krém byl příjemný, hezky kryl a pleť i zmatnil. Tělové mléko do sprchy Nivea je skvělý, opravdu něco dělá i na mé suché pokožce, jen se ho musí nanést tuna, každopádně, když spěcháte a nebo se vám prostě nechce, tak je to skvělá alternativa. Poslední je můj oblíbený odlakovač Sally Hansen bez acetonu, který mé nehty nevysušuje a rychle odstraní lak z nehtů, takže kupuji stále dokola.

 

Z těchto produktů bych vám určitě doporučila Cien krém, sprchový gel  Dove, Balea čistící pěnu, peeling od Avonu, Nivea mléko do sprchy, odlakovač Sally Hansen a BB krém Avon. U oleje na vlasy Loreál nejsem rozhodnutá, je to tak 50 na 50. Nedoporučuji jen Balea peeling.